MSM58- Sütünüz koyu olduğundan olabilirmi yenimi doğum yaptınız genelde ilk sütler biraz kıvamlı oluyor benim uctada oldu ama sonra ucu bıraktım çok şükür eziyet resmem inşaAllah sizde bırakırsınız hemen .
birprensesinannesiiii Yeni doğum yaptıysanız birikir, ama size tavsiyem göğüs ucunu bıraktırma ya çalışın sonra memeyi reddediyor bebek . Kızım 4 buçuk aylık 3 aylıkken bırakmıştı çok zordu yani