Geçtiğimiz perşembe 3,5 aylık bebeğimin ateşi çıktı ve düşüremedik. Hastaneye gittiğimizde covid testi yapıldı ve pozitif çıktı. 24 saat boyunca ateşi düşmedi. Sonrasında ateş düştü fakat şuan öksürük var :( Burnu biraz tıkalı gibi. Fizyolojik serum yapıyorum ama yinede tıkalı gibi. Öksürük konusu canımı sıkmaya başladı😢 Önereceğiniz birşey var mı?