Besteee bebek eger emme esnasida uyumuyorsa gazi alinmali,ama uyudu emerken besigini koymalisin gazini almada besigine koydun 5 yada 10 dk icinde uyandi diyelim zaten gazi var demektir o zaman gazini alirsin doktorum boyle demisti ozellikle uyuyan cocugun gazi alinmaz