Merhaba anneler , 3 aylık 10 günlük bir bebeğim var bugün oğlum adeta çıldırdı. Bende acaba aç mı diye göğsümü sağdım 1 saat öncesinde emmişti. 1 saat sonrasında 30 ml süt sağdım. Yani bir saatte göğüste biriken 30 ml kadar. Bu miktar az mı yani bu çocuk aç mı kalıyor? Bu ay kilo alımı da çok azdı. Aslında emiyor ama çok fazla kusuyor. Islak bez miktarımız iyi ama az da kilo aldı anlamadım. Lütfen bilgisi olanlar yazabilir mi ? İlk bebeğim tecrübesizim