Crn-akn1 ben de aynı durumu yaşadım. 2 aylıktı sol göğsümü reddettiği zaman, doktora sordum tek göğüsle bebekler doyar bazen yemek seçer gibi göğüs seçerler demişti. Göğüs boyutuna gelince şu an birinde süt var diğerinde olmadığı için eşitsizlik normal ama sütten kesilince ikisi de eşitleniyor görünüm olarak :)