İyi akşamlar arkadaşlar 6 aylik bebeğim var ve geçen ay regl olmuşum ben gününe çok dikkat etmedim hatırlayamıyorum normalde asla ihmal eden biri değilim bu ay da hasta olmadım ve içime şüphe düştü test yaptım ilk önce tek çıktı sonra sabaha kadar çizgi iki olmuş biri az silik kan vermeye gittim sağlık ocağına kan aliki bitti yarın gel dediler dayanamadım erken gebelik testi aldım sabah tekrar yaptım yine tek çizgi çıktı başınıza daha önce hiç geldi mi :/ Allah bilir tabi herseyi ama bebeğim küçük ve hiç hazır değilim böyle bir ihtimale