Merhaba 6 aylık oğlumun yaklaşık 2 haftadır dudak kenarlarında kızarıklıklar var krem suruyorum sabaha soluyor yıne baslıyor ek gıda da az az alıyoruz ayrıca aşırı salyası da var o mu yaptı diye düşünüyorum yoksa herseyı agzına goturuyor cıldı zaten cok hassas bez kumas penye bluz atlet oynamaya bayılıyor oyuncaklarıda onları da agzına goturuyor. acaba ondan mı bilmiyorum aynı durumu yasayan var mı?