Adaozge Kızlar kızımın 1 yaş doğm gnü oldu pazar günü yakın zamanda parti vs yapacak olanlar şişirilmiş ve zincire dizilmiş balonları verebilirim patlatmayayım yazık günah birsürü para iş görülsün :)
VERA19 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Adaozge Edizsancar konsept yapmadım canım bu şekildeydi masanın önnde iyiki doğdun yazısı vardı pastasındadq kuğu ve kızmn kıyafetnde bir bebek vardı