Kelebekian kesinlikle mutluluğu ve huzuru önemli herkes hemfikirdir bu konuda. Fakat sonuç olarak anne de demirden değil o da insan, dinlenmiş mutlu bir anne de önemli mutlu bir bebek kadar. Artık bazen o kadar tükenmiş hissediyorum ki aklım bedenimden daha çok yorgun. Sanki bıraksalar 1 hafta öylece uyuyabilirim, uykusuz yorgunlukla günün verimli geçmediğini fark ediyorum, tahammül seviyeniz gittikçe azalıyor. O yüzden sadece bebeğin mutlu olması değil annenin de mutlu ve ruhen bedenen enerjik olması gerekiyor🙏🏻