Asel_ikra Kızlar bu marka pompa kullanan ve memnun kalan var mı acaba ?E bebekte fiyatı baya uygun Benimde almam gerekiyor sizce almalı mıyım bu markayı
Hulyaa21 Asel_ikra canım ben aldım kullanıyorum sütüm var ama acıtarak da cekıyo ama gelmıyo süt 10 cc anca cekıyo ama bebek emdıgınde yutkunuyo fışkırıyo anlamadım gıttı görümcem denedı bı bardak cıkarttı kafam cpk karışık 🤦🏻♀️
Tatliskooo Asel_ikra ben babymall dan lansinoh elektrikli pompayı 160 tl ye aldım. Fiyatı öok uyguna geldi bize zaten çok beğenilen vi ürün. Bi bakın isterseniz
GamzeAkova Asel_ikra gayet iyi 5 seviyesi var zaten istegine gore ayarlıyorsn. Dunya para vermeye gerek yok avente fln. Ama magazadan alacaksan calisip çalışmadığına bak mutlaka
Ahsen20 Ben yaklasik 5 aydir filan kullaniyorum cok memnunum cekisi cok guzel ve acitmiyor goguse yerlesek silikon bi sey var onu cikarip sağıyorum
BusraMiran Medisana marka aldım ben 2 gündür kullanıyorum sütümü arttırsın diye aldım masajlı 9 kademe ve şarjlı çekimi güzel Alman markası mediamarkta 197 tl bakın isterseniz