Uraz2021 Kızlar bir tanıdığım var bebeği ilk günden beri meme tutmadı . Şimdi mama ile besliyor ama kakası çok katıymış ve zor yapıyormuş bağıra bağıra . Bebek daha 15 günlük bu normal mi ? Önerileriniz var mı ?
Ayso5 Uraz2021 mama kabız yapıyordur muhtemelen bende meme mama şeklinde gidiyorum sma kullanıyorum suan için gaz kabız yapmadı
nursocum Uraz2021 sürekli mama değiştirip hangisinin ona iyi geldiğini bulacak ne yazıkki. 15 günlük bebeğe zeytinyağı verilmez probiyotik kullansın bide Biogaia düzene girecektir
Cangul Uraz2021 bebelac gold biraz araştırsın sindirimi kolay bir mama bir denesin canım benim eşim çok araştırdı katı kaka sorunu yoktu ama normal bebelac aldık kabız yapmıştı
Glsn7581 Uraz2021 mamasina birkaç damla saf zeytinyağı katsın ya da değiştirsin mamayı yazık yavru kabız olmuş.
Uraz2021 Glsn7581 zeytinyağı da denedim dıyo ama hala öyleymiş. Aptamil denedi, sma denedi şimdi Bebelac deneyecek sorun olmaz değil mi deneyince
Uraz2021 Cangul bulamamış Bebelac goldu söylemiştim bende normalini almıs bende keşke Gold alsaydın dedim