Merhaba arkadaşlar. Yarın Bera testine gireceğiz bebeğimin uyku problemi vardı doğduğundan beri. Saatlerce uykusuz kalsa da 10 dakika uyumaz dokunsak uyanır. 2 kez Bera testi başarısız olmuştu bu yüzden. Başka bir hastanede atarax vermişlerdi o şekilde test yapıldı. Şimdi başka bir hastane de teste gireceğiz ama gideceğimiz hastane biz hiç bir sekilde ilaç veya narkoz vermiyoruz ve mesuliyet kabul etmiyoruz dediler. Ben vermek istiyorum ama korkuyorum da bu ilaçtan. Sakinleştirici etkisi varmış. Vermezsem de uyumazsa bebeğim boşuna başka bir şehire gitmiş olacam test için. Napacagimi bilemedim