Bebeğimi 2 hafta sonra sünnet ettırıcez ama şöyle bi sorun var ki doğduğundan beri kundak şstemedi kolları içerde olunca çığlıklar attı kundak yapmadık çok gazlıydı gazını kolay çıkarsın diye yüzüstü yatırdım sortını ovuyordum biraz rahatlıyordu böylelikle böyle uyumaya alıştı sünnet olunca yüzüstü uyuyamayacak ve nasıl uyutucam bilmiyorum sırtüstü uyutunca ellerinden kprlup uyanıyor yan yatırınca ya korkuyor ya da dönüyor yüzüstüne 3 aylık