Anneler merhaba bebeklerinizi kaç saatte bir emziriyorsunuz .geceleri özellikle .benimki 42 günlük .gece alarm kurup iki iki buçuk saatte emziriyorum uykusundan uyandırıp fakat çok emmiyor ..kendisj uyandığında daha çok emiyor .bu sekilde uykusunu bolmem doğru mu .