2 gün önce olduk ateş olarak hep 36.8 - 37.5 normaldi. Takip ettim sürekli. Huzursuzluğu vardı uyumadı hiç sanırım ağrısı vardı. İğneyi yaptırdığım gün 2 saat sonra bir çay kaşığı calpol verdim. Birde geceye doğru bir çay kaşığı verdim. Kolay atlattık ☺️Şimdiden Geçmiş olsun yaptıracaklara 🌸