Minnakkk Efemin_Annesi kolay olan ne var ki acaba 😀😀 hele ki iki cocukla oyle bişey yok sanırım 😀 uyurken bile zorlanıyorum hani 😛
ktnzehra49 Minnakkk bu kesinlikle ben bende de iki çocuk var gün nasıl başlıyo nasıl bitiyo hiç anlamıyorum ve o yorgunluk hiç bitmiyo
Zezz Minnakkk deme 7 aylik bebrgim var yasimiz var esim hemen akabinde bi cocukdaha olsun ikisi buyusun diyo hersey hazirken 3 4 sene gecerse yapmayiz diyo 2 cocuk zorlaniyorum diyorsun korktum valla 1 ile de zorlaniyorum
Emir0_ adasaripapatya aylık yemek listesi yapın bence işinizi kolaylaştıracak emin olun ben öyle yapıyorum
Wolverine Efemin_Annesi Yemek yedirirken gerçekten aşırı yoruluyorum hem fiziken hem psikolojik Onun dışında yorgun benim göbek adım zaten 🤦🏻♀️
Krm6321 g-k-s0212 fn2827 bende de var küçük ev problemmi 😄 resmen çocuğuma ihtiyaclarini alamadım bu yüzden beşik istedim ayakta hamakta derke öyle böyle büyür ya deyip geçtim almadim. mama sandalyesi idare ederim bir şekilde. yürüteç yürümesi kolaylaşsin onuda almadım gerçi pek taraftar degildim de. Oyuncak dolu bir oda sadece neyi nereye koycagmi şaşırıyorum. Evime doğru dürüst bişey alamıyorum sigmiyo napalim genede çok şükür kira deil☺
Tortilla_ Efemin_Annesi Bulaşık ve çocuğa yemek yedirirken bunalıyorm daralıyorum yoruluyorum cinlerim üşüşüyo 😒
Sevvedaa Banyo yaptırmak cidden yorucu sonrasında toparla toparla bitmiyor hele durmuyosa o küvet salonun ortasında saatlerce kalıyo geçen yanlışlıkla şampuanına bastım halıya bulaştı onu bile hemen silemedim
ebz09 Efemin_Annesi en çok yemek yaparken ikisi birden ağlayınca, gece ikisi birden uyanınca zorlanıyorum. Özellikle uyutmaya çalışmak🥲🤯
Seda1635 ebz09 aynen benimde öyle biri 7 aylık biri nisanda 2 yaşına giriyor ikisi de erkek bebek sizinkiler nasıl, nasıl geçiyor gününüz😔
Aaanaaa Gulumseyememdedim 2. Çocuktan sonra temizlik benim kabusum oldu her gün temizlik yapacam diye uyanıyorum ama yapamıyorum bi türlü durmuyor cocuklar. Arkadaşlarımı çağırmak istiyorum ama olmuyor pazar günü esim evdeyken yapayım diyorum adam istemiyor bu sefer de kısır bir döngü içindeyim kurtar beni yarabbbb
Melikekkn Efemin_Annesi Kesinlikle evden çıkarken ve uyurkenn 😒 evden hiç sakince çıkamadım daha. Üstünü giydirirken çok mız mız sıkıya gelemiyor hep aceleyle çıkıyorum 😂 Vallahi ev savaş alanına dönüyor ben evden çıkana kadar 🙊 gece 3ten aşağı uyumuyor hanım efendi 😞 Aşırı yoruyor bu durum