Havvanurts Hanımlar bebeğim 1aylık oldu bugün iki kez içinden gaz sesi gibi bişi geldi gaz çıkartıyomuş gibi ses ama çıkartmıyor işte anlayın sizin başınıza da geldi mi böyle bişi doktora gidelim mi sizce 😢
Deletedmom_32 Havvanurts kusacak olursa oluyor o bizde 2 aylık olduk arada yapıyor yada hıçkırık tutacak sa oluyor
Nurselihiranur Bizim hala oluyor canım reflüden olabiliyormuş araştırmıştım ben baya bi kızım 4 buçuk aylık bugün reflüsü arttı iyice çok oldu böyle gark diye bir ses geliyo içinden resmen