ECAA Kızlar günde en az 4kere kaka yapıyor kizim ek gıda ile arası cok iyi maşallah fakat yediği an çıkarıyor yani boyle olunca kilo alımıda yavaş gidiyor ayda 100gram zor aliyor
bikerem ECAA 17 ayik oglum da 4 5 kere yapar gunde,ama kilo alimini etkilemiyor. Bez masarafi sadece😁
Alpingo ECAA biz öyleydik her öğünden sonra kaka yapyordu doktor bağırsakları güzel çalısıyor yesin yetrrkii hiç bişi olmaz dedi sorun deiiğilmiş
morjaguar ECAA o kadar yakından takip etmiyorum açıkçası. doktor kilosu iyi diyorsa konu kapanıyor benim için 😄
Nltka Bizimde öyle hep . 12 aylıktan beri istisnalar hariç 3 kere 4 kere kaka yapar hala. Şuan 2 yaşında. 1 senedir 14 kilo hasta olduğu zamanlarda 13 düşer ama 1 senedir 14 kilo .
bikerem ECAA 102 li bezi olmus 334 tl 😬 kilosunda sorun yok oglumun,ust sinirda hatta.dogdugundan beri 4 5 kere yaptigi icin normal geliyor. Sizin yeni mi boyle oldu yani azi dis köpek disi falan etkilemis olabilir
Muhasebeciana ECAA benim kizimda rutin 3 kez yapar bazen 4 bazen 5 yaptigi bile oldu az az cok yapiyor kilosunjda dert etmiyorum saglikli cok sukur cunku 18 aylik 12 kilo