Kızım 8.5 aylık 6 aylıkken alt iki dişini aynı anda çıkarttı. Sonra alt sağ taraf çıktı tek bir tane şimdi bugün bir baktım üst iki dişi geliyor aynı anda uç vermişler 😱 şaşırdım ne kadar çabuk dis çıkarıyor maşallah ablası ilk dişini 9. 5 aylıkken çıkartmış. Böyle peşpeşe dişleri gelen bebisler var mı ? Ne alaka olduğunu bilmiyorum ama herkes erken çıkarıyor dişlerini falan diyor. Erken çıkarmayla geç çıkarmanın farkı var mı iyi değil falan diyorlar.