Merhabalar 19 aylık oğlum, bezini çıkarmamı istemiyor kaka bile yapınca rahatsız olmuyor, zorla poposunu yıkıyorum. Bir şekilde çıkardım diyelim bu seferde bez bağlatmamak için feryat figan ağlıyor direniyor. Kesinlikle zorlamak istemiyorum ama mecburende takmam gerekiyor. Normal ni durum mu acaba yoksa tepki olarak mı yapıyor?
Tecrübeli anneler ne tavsiye edersiniz nasıl bir yol izlemem gerekiyor?