Güzel anneler merhaba o değerli tecrübelerinize ihtiyacım var. Bebeğim bugün 121 günlük tam 4 ay bitti. 1 haftadır bir huzursuzluk düzensizlik alışık olmadığım bi halleri var uyuyamıyor arada mızmızlanıyor emmiyor vs dişi patlamış sanki altlarfan buna yordum ben. Son 2-3 gündürde bu durumlar epey arttı inleme şeklinde saçlarımı çekme etlerimi çekme tırmıklama sanki bişey hıncını alıyor ıh ıh ıh ıh yapıo sürekli hani kabız olursunya öyle gibi düşünün.. ama herhangibşr kabızlık yok gaitası normal düzgün yapıyor. Kusmaları var sürekli. Bugündr 4.ay aşısı olduk 2.doz sag sol bacaktan yaptılar. Aşıdan sonra uyudu bi güzel. Uyandı sonra başladı huysuzluk ne yapsam olmuyo aglıyor sureklı.. dişten mi aşıdan mı bilmiyorum. 2.ay aşısında ve rotavıruste hiç böle olmadı. Bu aşıda bı garip davranıyor inlio sürekli, ıh ıh ıh yapıo ellerini sıkıyor yüzü kızarıo.. gözleri kıpkırmızı oldu.. acaba bilmediğim bişey enfekte mi oldu çoçugum anlamıyorum. Ateşine baktım 36.4 dü gündüz çok normaldi o zamanda inliodu. Şusn baktım 37.5 çıktı ateşi.. bu 4.ay aşısında nelet ile karşılaşıyoruz??? Yada bi durum olursa neye dikkat etmem gerekir?