Tospikk0 Linasvg biz kolay atlattık çok şükür sürekli beslmen lazım ve uyutma fazla en önemlisi beslenmesi
Mervece0308 Linasvg bizimkisi bir aydan bile fazla sürdü hele o göz çevresindeki neredeyse üç aylıktı hala geçmemişti
annesininbaliii Linasvg bizimde 2 ay sürdü anne sütü sarıligi olabilir demişti doktor sık sık emzirdim saat başı yani gecede sürekli uyandırıp emziriyordum çok şükür geçti