12 aylık ooğlum bu zamana kadar hep memede yaşadı ek gıdayı red etti hep son 1-2 haftadır bir şekilde yemeye başladı şimdi de emmek istemiyor sadece uykuya geçişlerde gündüz 1 kere akşam uyuturken birde ancak gece milyon kere emiyo. Bugün işe başladım sağıp bıraktım ancak sadece uyuma aşamasında emmek istemiş sade sütü istememiş sonra uyumuş. Eve geldim 19:00 da 6 da yemek yemiş emzirmeye çalıtm emmedi şimdi uykusu geldi uyurken emiyo. Sizce bu kadar az emmesi normal mi siz nasış ilerliyorsunuz?