Kızlar kızım 2 aylık doğduğunda ilk bir hafta her gün kakasını olması gerektiği gibi yaptı. Daha sonra 3 günde bir yapmaya başladı ve 3. Gün genelde ağlamalı zorlanmalı geçiyordu. İki defadırda 6. Ve 7. Günlerde yaptı. Bu son 7. Gününde lağman yaptı doktor. Gaz damlaları kullanıyoruz. Kimyon ve rezene çayı içiyorum. Doktor tavsiyesiyle bebeğime saf zeytinyağı veriyorum ve poposunu da uyarıyorum ama sorun bir türlü çö zül mü yor . Sizce ne yapmalıyım bir kerelik bir çözüm değil genel bir çözüm arıyorum…