İyi akşamlar anneler 2 yaşına girecek bebeğim haftaya yavaş yavaş bırakayım diyorum ama sürekli istiyor hiç azaltmıyor hergün sürekli emmek istiyor sütüm az zaten doymuyor da nasıl bırakabilirim sabır taşı ile daha kolay oluyor diyorlar nasıl bir şey bilgi verir misiniz