PelinleGunler Merhaba arkadaşlar. Düz kafa yastığı kullanınca memnun kaldığınız marka model herhangi bir şey var mı?
goktug_064650 PelinleGunler https://ty.gl/arsgxx3qbb biz bundan aldık bizimki de tek tarafa yattığı için bir tarafı düz diğer taraf hafif şişti düzelme vardı biraz biraz ama dönmeye başladığı için düz yatirmak imkansız olduğu için kısmı fayda gördük ama çok erken olsaydı çok iyi iş görecek bişey.
Ayazmom1 PelinleGunler bayanın linkte paylaştığı yastık bende az çok az kullandım size 30 tlye satabilirim isterseniz
delirmeceler PelinleGunler ben kullanıyorum trendyoldan almıştım gayette memnunum markasını hatırlamıyorum inşallah böyle devam eder
PelinleGunler goktug_064650 bu markayı kullandık. İnşallah düzelme olur çok kafaya taktım çünkü bu işi
PelinleGunler Ayazmom1 linkteki ürünü kullanıyoruz ama kafasından çok kayma yapıyor başka bir marka bakıyoruz