Kızlar oğlumu doktora götürdüm çok çok fazla gazı var evet bunu biliyorum sab Simplex ve bio gaia diye damla kullanıyoruz. Az rahatlatıp tekrar zorlanıyor. İki gün önce Dr gittik kaka yapmıyor dediğimde çok gazı var o yüzden dedi ama bn gnde iki kere mama sayısız meme veriyorum bunu da belirttim bebeğe lavman yapıp yolladı cumartesi laanla yaptı kakasini fitil verdi fitilden sonra bı kere kaka yaptı ama çok çok fazla ikiniyor bu normal mi acaba