Bebisiminannesiii benim Ebem günlük 20 gr almasına normal diyor.
Herkese sütü için yarayan şey farklıdır. Bana uyku ve ılık duş çok iyi geliyor,gündüz duş alıp bi saat uyuduysam emzirdiğimde uzun süre acıkmıyor.
Bunun yanında dengeli besleniyorum tabi ki.. zeytinyağını,pekmezi,yoğurdu ve kuruyemişleri her gün tüketmeye özen gösteriyorum.
Emzirirken bebeğini sevmek,saçlarını okşayıp sütünün ona şifa olduğunu düşünmek süt miktarı ve kalitesi açısından öneme sahip diye de okumuştum 😉