Ayzaa Merhaba kızım düzeltilmiş 7 aylık ayaklarının üzerine basmıyor ağırlığını vermiyor dönmüyor oturamıyor en çokta qyaklarına basmaması kafama takılıyor geç basan var mı
Srpslk Ayzaa benimki on aylık oldu prematüre düzeltilmş 8 aylık benimkide basmıyor bi iki saniye anca. Dönerdi şimdi dönmeyide bıraktı oturmayada 15-20 gündür basladı ama arkasına yastık koyuyrum atıyor kendini sürekli duramıyor
Erv Ayzaa benmkide basmio norolojide kontrolumuz vardi gevsek dedi cocuk fizik tedavi uygulanmasi lazm dedi verilen egzersizleri yap dedi
Ayzaa Srpslk vallahi 4 aylıkken dönmeye meyilliydi ayaklarıda gücünü vermesede en azından simdiki gibi kıvırmıyordu suan kıvırıyo ayaklarım yere değicek diye ödü kopuyor cocugumun 🥲