Ebru2022 Yeni doğan bebeklerine pamukçuk nedeniyle mikostatin kullanan anneler var mı ? varsa nasıl kullandınız , yutmasın da sakınca var mı ?
melekdag Ebru2022 ben kullandım iyi geldi , sakıncalı bir durum olmadı . 3-4 damla vermiştim sanırım öyle hatırlıyorum . Size söylemişlerdir kaç damla olduğunu .
AyseMelek2005 Ebru2022 benim oğludada oldu ama çok fazla değil doktorum temiz bi tülbenti karbonatlı suya batır kendi parmağına dola tülbenti hafifçe ağzının içini temizle bütün kremlerden daha iyi demişti sürekli yaptım çoğalmadanda geçti çok şükür bide emzirmeden öncede göğüs ucunu pamuğu karbonatlı suya batır sil güzelce çoğalmaz hemde rahat eder bebek İnşAllah
Glsn7581 Ben gazlı bezle sild suya azcik karbonat koyuyodum ama bendekilerr süt izi gibiydi çok kabarık değildi