iiremuygarimm Bebeğimi ilk ay iki saatte bir emziriyordum ben. Doymazsa ağlarsa mama da veriyordum. Gece ise alarm kurup üç saatte bir emziriyordum. Zaten emerken yorulup uyuyakalıyorlar o yüzden tam doymamış oluyorlar. Bence 4 saat çok fazla.
Bebeğim 3 aylık hala 4 saat duramıyor. En fazla 3 saatte emziriyorum. Ancak 120 cc mama verirsem 4 saat durabiliyor.
11 günlük bebeği sık sık emzirmek, süt yetersizse mama takviyesi ile desteklemek gerek. Sarılık olur Allah korusun.