Sabriyeee _deru32 _deru32 benimde aşırı derecede ağrıyor kızımın altını alırken bile zorlanıyorum eğilince
Sabriyeee Elif_mira20 evet gidecem inşallah hep gıdım diyorum fırsat olmuyor aşırı derecede agri olmaya başladı ya aglicak duruma geliyom bazen
bebegimveben2901 Her sabah belim de ağrı ile uyanıyorum ve çok afedersin büyük tuvaletimi yaptığım da ağrı geçiyor senin fe oldu mu böyle bisey
Nurka Sabriyeee Benimde bel ağrım çok fazlaydı bebeğim 3. Ayındayken kontrole gittiğimde rahmimin ters olduğunu bağların zayıf olmasından dolayı normal olduğunu düzeleceğini bunun bel ağrısı yapacağını söyledi doktorum.