Kbrrrra Kızlar bebekleriniz beşikte yataktamı yatıyor? Ben babynestte yatırıyorum doğduğundan beri beşik içinde duruyor onda yatırıyorum acaba doğru mu yanlışmı siz nasıl ve nerede ne şekilde yatırıyorsunuz?
deniz-95 Kbrrrra bende aynısını yaptım. Kendi yatağı biraz ince geldi bana ortası da çöktü sanki. Babynesti koydum içine