Tugba06 Sorum yukarıda kızlar.. Biz de 4.ay atak dönemi içindeyiz.. Sizlerin bebişin de ne zaman basladı ve nasıl basladı bitmesine kaç gun var paylasırsanız sevinirim 🙏
Tamamannecim Tugba06 biz 3 ay 20 günden beri ataktayız alerjik huzursuzluğu vardı zaten bide atak eklendi tamamlandık gece sayısız kez kalkıyor bazen hep emmek istiyor sürekli mızmızlanıyor gündüz uykularını unuttuk vs
Ervakts Tugba06 3 ay 5 günlükken başladı meme reddi uyku gerilemesi ve sürekli bir mızmızdı daha sonra gündüz uykuları tamamen gitti 15 dk uyuyordu sonra bütün gün ağlıyordu uyurken ağlıyordu uyanıkken ağlıyordu😂
Muges4 Tugba06 ay 3.ayın başlarıydı ya kabus. Şuan 4 ay 12 günlük sadece beslenme reddi var🙂inşallah oda geçer
Busrabsr Tamamannecim bizimki de alerjik bebek ama 😑cok huysuz karni da tas gibi bi sorun olmaz demi sizce
Tamamannecim Busrabsr zaman zaman öyle Eti kesilmiş gibi ağlıyor ama genel olarak huzursuz ve inanılmaz uykuya direniyor