Sevilaynil Merhaba anneler ilk bebeğim ek gıdaya tadımla devam ediyoruz ama bebeğim kabız çok ıkınıyor yapamıyor ne yapabilirm lütfen yardımcı olur musunuz?
sarmaliklahana Sevilaynil benım bebeğimde bugün kabız oldu yavrum parca parca yaptı hep 🥴 zeytinyagı vericem 1 tatlı kasıgı gece yatmadan önce.
Eylulbebek1 Kayısı üzüm ve hurmayı az bir suda pişirin daha sonra ister ezin ister blend edip bebeginize verin çok faydasını göreceksiniz ama çok kabız ise fitilden başka birşey çare olmuyor tabi bu benim bebeğim için gecerli deneyebilirsin canım
sarmaliklahana Sevilaynil şimdi banyo yaptırırken verdim bakalım inşallah yapar bizimde 2 gündür yapmıyordu. Karnına ayaklarına masaj yaptım 🥴 1 tatlı kasıgı da zeytinyagı verdim.
Pericikk Sevilaynil benimkide 7 aylık ve geçen hafta baya kabızdı ıkınırken ağlıyordu doktor duphalac şurup verdi günde 1 çay kaşığı sabah akşam içir ama sadece kabız olduğu zamanlar. Tüm yemeklerine zeytinyağı koyuyorum ve ayrı 1 çay kaşığı da içiriyorum kabızlık anında kuru kayısı haşladım ezip püre şeklinde yedirdim ve suyunuda biberona koydum su niyetine içirdim onun iyi geldiğini düşünüyorum ayrıca gün içinde yeşil kabak ıspanak armut filan verdim düzeldi çok şükür şimdilik deneyebilirsiniz bunları
Eciss Sevilaynil benim bebeğim 8 aylık ek gıdaya geçtiğimiz günden beri kabız ama kötü bir kabızlık aşırı derecede.doktorumuz sabah akşam aç karnına zeytinyağı oturtma banyosu makat çevresine anestol verdi çünkü ıkınırken mosmor oluyor nefesi kesiliyordu resmen 10 günde bir kaka yapıuor o da kakası sımsıkı çıkıyordu bazen fitille şu an dulcosoft kullanıyoruz hala daha her gün yapmaz bir şişe bitti neredeyse her gün yapmaya başladığı zaöan yavaş yavaş azaltacağız ilacı
mrvklyc Sevilaynil Zeytinyağı kayısı suyu veriyorum hala yapamıyorsa son çare fitil atıyorum kabızlıktan biz de çok çekiyoruz 😔