4 ay bebeklerde emme gerilemesi oluyormuş .Bizde yaşadık 15 gün sürdü bizim baya emme sorunumuz olmuştu.Herkesde aynı olmuyor farklı pozisyonlarda emmesini sağlayın .Ben yatarak emziriyorum genelde omzuma hep birşeyler yapıştırıyordum dikkatini çeksin diye öyle böyle geçti .Pes etmeyin geçici bir durum bana kimse söylememişti çok zorlanmıştım .Bu arada benim sadece tek göğsümüzü emiyordu öteki mememi görmek bile istemiyordu diyebilirim 🤨