Busra2013 Kızlar bebegım 14 gunluk 3010 gr dogdu hastaneden cıkısta 2880 gr olmustu 3 gun once ölctuk 3500 gr olmustu bugun olctuk 3410 gr olmus 90 gr vermıs normalmı bu neden kılo verdı cok korkuyorum😔sutumu yetmıo
delirmeceler Busra2013 asm ile doktor tartısı arasında fark oluyor korkacak bişi yok olsa doktor söyler benim kızım bir alıyır bir veriyor alıştım sanırım
deniz-95 Busra2013 yani karnının tokluğu tuvaleti vs etkiler gramajları. İsterseniz 1 hafta sonra tekrar tarttırın.
delirmeceler Busra2013 onu kaile alma ben almıyorum hep yüksek çıkartıuor doktor tartımızla arasında 200-300 gram oynuyor hep niye oluyor anlamıyorum