Feyyyzza Merhaba. Eşimin ayağına çekici firması elamanı 1,5 tonluk vinç indirdi kazayla. Neyse bizde dava ettik ama avukatla %25 anlaşmamıza rağmen %50 diye öğrendik. Nisanın 19 unda mahkeme var. Napabiliriz bu konuyla alakalı bilen varmı önemli ya