Merhaba hanimlar kizim yarın 2 aylık oluyor şöyle ki once den cok iyiydi uykusu yattıgi zaman 3.5-4 saat rahat yatardı ses yapsan bile uyanmazdı. Ama şu son 1 haftadır yatırdıgım gibi yatagına uyanıyor ufak bi ses duysun uyanıyor ve sanki açmıs gibi elini emiyor salyası akıyor ve uyurken emzik verdigimde de hic durmadan emzigi emiyor ta ki uyuya kalırsa emzik düsüyor ondan sonra uyuyor. Sizce neden? Bi fikri olan yada tavsiyesi olan var mı?