Kızlar bebeğim 10 günlük,anne sütü+mama vermek durumundayım.Mama olarak kızımda da kullandığım ve çok memnun kaldığım hipp combiotic içiyor oğlum.Ancak kızım 3 numara hipp içiyor,oğluma da 1 numara hipp veriyorum.1 numara bitmek üzere ve sipariş vermiştik hala gelmedi,o yüzden kızımın içtiği 3 numaradan şimdilik versem sıkıntı olur mu acaba ? İçeriğindeki vitamin miktarı farklı sadece.