Deletedmom_37 kızlar dün ikizlerimi ilk defa avm ye oyun bölümüne götürdük 8 aylik olmak üzereler oğlum etrafı izledi ağlamadı ama kızım pek sevmedi korttu sanki sesden ışıklardan felan normal.mi acaba herkesin bebegi seviyormu
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom_37 O kadar küçükken sokmadım öyle bir yere. Ama ışıklar,ses, kalabalık ürkmesi normal
attbianne Deletedmom_37 o ayda korkması çok normal çok fazla ses ve ışık var yurumeyi pekistirdikten sonra götürün
Ugggg Deletedmom_37 cok normal sen şimdiden kenara para koymaya basla.bizde ilk gittigimizde UFO gören masum köylü gibiydik.simdi tazmanca canavarı gibi hepsine uçuyor.
kaganege Deletedmom_37 İlk 10 aylıkken oyun bölümüne götürdüm benimki yürüyordu bir sorun olmadi sizinkiler küçük kalabalıkta da urkmuslerdir
bayankitapkurdu Deletedmom_37 ay ben götüremiyorum öyle yerlere ya. daha küçük olduğu İçin korkuyordur
Deletedmom_37 bayankitapkurdu bende sırf onlar için götürmedim ablaları var o oyuncaklara binerken bebek arabalarinda durdular
Elfelf475 Deletedmom_37 ben olsam alıştırmam ki alıştırmalı düşünmüyorum oralarda kullanılan oyuncakların dezenfekte edilip edilmediği belli olmuyor bebekler arasında hastalığı parayla taşımaktan başka bir şey değil ☹️
Deletedmom_37 Elfelf475 aynen haklisiniz ablaları var 5 yasında o binerken bebek arabalarinda durdular yoksa daha çok erken