n-h-g-g aynen açıkta bekletin gider 😊 ben hatta şikayet vara yazmıştım elimdeki paketi gönderdim yerine yenisini yolladılar. Sonradan farkettim bekleyince kokunun gittiğini. Muhtemelen deterjan vs kimyasalların yanında beklediği için koku siniyor olabilir