Ceyder minikobebegim00 artar canım bende ilk zamanlar onunla emziriyodum önemli olan Bebeğin sürekli emmesi
ElfCyd minikobebegim00 evet tabi ki artar önemli olan memede ki sütün sürekli boşaltılması. Süt boşaldıkça beyine sinyal gidecek süt üret diye :)
Aybikeee minikobebegim00 evet artar bende doğumdan sonra 2. Gün kullanmaya başladım birinde uc yok diğeri de yara diye çokta güzel hem indi sütüm hemde arttı
Aybikeee minikobebegim00 benim gogsumun ucu sonuna kadar cikmiyodu emerken yani o arada kalan kisimda benimde birikiyodu bıraktığında