eylusko_ Kızlar Selam🙋♀️ 6 buçuk aylık yaramaz bir kız bebeğim var💖 Ramazan’da Yemek hazırlıklarında çok zorlanacağımı düşünüyorum .. Ramazan öncesi dolaba buzluğa neler koymalıyım neler yapmalıyım fikirlerimizi paylaşalım.
elifiii eylusko_ eger iftarda sıcak corba seviyorsanız corbalarınızı yapıp kavanozlayın kaynar durumdayken soguyunca buzdolabına dizebilirsiniz. domates tarhana mercimek bunlar en hızlı yapabilecekleriniz. ıspanaklı börek pişirip dondurabilirsiniz , köfte yogurup porsiyonlayalirsiniz. ben kapuska pişirip kavanozladım yine sıcak yemek olarak duruyor buzdolabında.
Adalet-34 eylusko_ benimde 1 yaşında kızım var ve işe başladım ben ramazan ayında hep güzel spfra olsun isterim kaynanamların sofrası bana hep bi bereketsiz geliyor anlamıyorum tad alamıyorum her aksam anneme gidicem mecbur evde olsamda eşim vardiyalı çalısıyor
zarifbirhanim eylusko_ Ben mantı yaptım. Pizza, tavuklu pide, sarma, sigara böreği, gül böreği, lahmacun hazırladım. Sizde hazır Yufka ile börek yapabilirsiniz, pizza yapıp dondurucuya atabilirsiniz
eylusko_ Snowglobe yaramaz bi kizim oldugu icin gunde en fazla yarim saat bi zamanım oluyor . paylaşılan 2137251 tane postu görmedim . bu posta yorum yazmak isteyen yazsin istemeyen diğer postlarla devammmmm🙋♀️🙋♀️🙋♀️
Ummahan250820 Snowglobe arkadas gormemıs olabılır kendısı acmak ıstemıstır neden kırıcı oluyorsunuzkı
eylusko_ [silindi] buna güldüm. sinirini stresini iticiliği ne burada boş boş yorum yaparak gösteriyor işte . yorum yazmadan geç kardeşim ne gerek var böyle bir cevaba
eylusko_ elifiii cidden kavaboza koyup acinca normal taze tase oluyor mu . ? bunu daha once de duydum ama korkuyorum emeğim boşa gider diye 🤣 kesinlikle börek yapıp atmam lazım buzluğa
[silindi] eylusko_ bosver askm. Ben bi 50 tane bazlama yaptım sahurda tereyağıyla iyi gidiyo başka bişey yapamadım bebiş çok yaramaz 😂
eylusko_ Adalet-34 ooo anne baba evi yemekleri en iyisi . kesinlikle kendi ailemiz ve kendi evimiz gibin olmuyor hiç bir yerin yemekleri . siz aile evinde olacaksınız yemek düşünmüyorsunuz ne güzel
eylusko_ zarifbirhanim oooo yapmadiginiz bisey kalmamış ki … bende hızlıca başlayayım. önce börekten tabiki
elifiii eylusko_ evet temiz kavanoz ( yıkanmış ve kaynar sudan geçirilmiş cam) ve de deforme olmamış kavanoz kapağı lazım. ters cevirme yapılmayacak. kaynar vaziyette corba koyup sıkıca ( kendinizi de yakmadan) kaptacaksınız. oda sıcaklıgında soguyunca zaten kapakların cöktügünu görürsünüz iyice soguyunca buzdolabında saklayabilirsiniz. cok pratik oluyor.
Adiyokkitabin eylusko_ hem ramazan hemde yaz geliyor diye difrize brokoli karnabahar ıspanak havuç biraktim. Haftaya felan hamur işi yapmayı düsünüyorum mantı yağlama için beze gibi
MerveAlaca67 Adiyokkitabin bu sebzeleri haşlayıp mı koyuyorsunuz yoksa direkt ayıklayıp mı güzel oluyor mu çıkınca
Adalet-34 eylusko_ kendi anneme her gün gitmem zor olucaktır iatanbul üsküdardan güneşliye gidicem aşırı zorlar beni okadar zorluk cekiyorum ki sinirlerim tavan olur kesin
SeninAnnenBirMelektiYavrm eylusko_ daha yapmadim bende yarın basliycam. Köfte, içli köfte, sigara böreği, manti, katmer, pizza. İki çocukla yapabilirsem tabi 😄
ZHE eylusko_ Ramazan’a hazırlık olarak sadece nohut ve fasulye ıslatıp süzüp koydum rahat oluyor 2 çocukla zor olucak ama başka hazırlık yapmadım
eylusko_ Ummahan250820 valla 1 tane böyle post görmedim. çünkü buraya girmeye vaktim bile yok . boş insan konuşuyor. kalbi çok kırık demekki bizimkini kırmak için uğraşıyor.
SeninAnnenBirMelektiYavrm kerimannesi su tariften yapiyorum. En son aşamada katmerler açılmış vaziyette üst üste koyup buzluğa atiyorum pisirirkende erimesini beklemeden tavaya koyuyorum rahat oluyor. Pizza atmadım daha once ilk defa yapicam ama çiğden atarım büyük ihtimal
marscicegi kerimannesi pizza için rumeysa mutfakts diye bir kanal var geçen gün yaptı çiğden attı ona Bi bakın isterseniz benim çok hoşuma gitmişti