Nisatkbs06 ah canım en büyük problemim bu benim bizim meme reddi sürecimiz henüz iki aylıkken başladı ve şu an 5 aylık asla almıyor sağıyorum sürekli ama nafile sütüm kesilmek üzere mamayla besliyorum şu an onu ama sütüm kesilmesin diye mücadele veriyorum belki bir Ümit alır diye hala inancımı yitirmedim ama psikolojim tamamen bozuldu bu süreçte. diyeceğim o ki sende pes etme belki alır bir gün