Amineninnannesii Kızlar bebeğim 2 aylık bebeğimin kuşağında delik var ve bunu araştırdıktan sonra preauriküler sinüs Olduğunu öğrendim önemli bir şey mi tehlikeli midir (doktora gideceğim gidene kadar merakımı korkumu gidermek için soruyorum)
Snowglobe Amineninnannesii ilk defa duydum nasıl Bi delik. Bide google dan mı baktınız. Orada tırnağınız bile ağrısa tehlikeli hastalığa kadar gösteriyo.
Elos51 Amineninnannesii doktor karın ultrasonu çektirmem gerektiğini söyledi bu durumlar böbreklerle alakalı olabiliyormuş çok şükür bir şey çıkmadı siz de haber verin lütfen sağlıklı haberlerle insallah
minnosum25 Amineninnannesii doktora gidip gözükün mutlaka korkup telaş etmeyin Google da itibar etmeyin çok ufack şeyi bile en kötü şeye cekyor internet doktora gözükmek en iyisi
Amineninnannesii Elos51 İnşaAllah birşey yoktur hemen soracağım çocuk doktoruna mı gittiniz yoksa KBB mi
Elos51 Amineninnannesii hatta diğer kulağında da et beni gibi bir şey sarkıyor o da doğuştan aynısı benim annemde de var genetik oldu sanırım bizde🤷🏻♀️
Ruyabelis Benim bebeğimdede var çocuk cerrahisinde kontrolümüz vardı dün deliğide sordum. Akıntı varmı kontrol et akıntı varsa KBB a al ameliyatlık bir durum dedi.🤦🏻♀️
Ruyabelis Boncuk21 doğumsal anomali. Zararsız normalde. Her 100 kişiden 1 inde varmış. Önemli olan değiliğin iç kulakla bağlantısı varmı. Bazılarında olmuyor. Bizim deliğin olduğu yerde sertlik var azıcık. Sıkınca içinden sivilcedeki gibi beyaz akıntı geliyor nokta kadar
balporsuguu Amineninnannesii bende var,kizim da da var.30 yasindayim bir zararini gormedim hatta siz yazana kdar adini bile bilmiyordum
Boncuk21 Ruyabelis ben hiç dokunmadım şişlik falan da yok . İşitme testinde bir sorun çıkmadı . Şimdilik çok şükür