Merhaba ben Gamze
Şubat 13 adet görmem gerekiyordu hala görmedim. bugün ayın 21 i hastaneye dahaca gitmedim. 2 3 gün gecikdi test yaptım negatif 2. Ye yaptım yine negatif. eczaneden adet görme ilacı aldım 6 günlük, 3 gün oldu kullandım hala adet görmedim. Yaşayan başına gelen gelen varmı lütfen bana yazarmısınız. Eğer gebeysem bi sakıncası olurmu ilacın.