Busraaa333 6 aylıkken attı dedi ve bilinçli bir şekilde bizim dediğimizi tekrarladı 😂 daha sonra baba dedi baya bir süre attı kelimesini unuttu bu benim hatam aslında tekrar ettirmedim unutacağıni düşünemedim 9. Ayda da kendiliğinden anne dedi ve sadece bana anne der baba kelimesini sürekli herseye der 😇