Tuuuba2222 Kızlar sleepy kullanıyorum ama bebeğimin karnında ve bacaklarında hep iz yapıyor . Değiştirmek istiyorum Hangi markayı önerirsiniz ??
Gorkem_28 Tuuuba2222 Prima kullanıyordum ama fiyatları aldı başını gitti 24 lü bez olmuş 120 lira alternatif arıyordum baby turco kullanmaya başladım tereddütlüydüm alırken ama baya memnun kaldım hem prima gibi ince bir bez hemde pişik yapmadı.Tam bir fiyat performans ürünü😌
Betim Tuuuba2222 sleepy bionatural kullanabilirsiniz iz yapmıyor. Biz prima premium care kullanıyorduk kalmadı elimizde sleepy bionnatural aldık 82 adet , pişik yapmadı iz yapmadı taşırmadı da tavsiye ederim. Ama prima kullanmaya devam ediyoruz
minnosum25 Tuuuba2222 miniess oneririrm hem ince hem szdırmyor hem güzel hem çizgisi var çiş yapnca dolu olduğu gözkyor hemde rahat iz yapmyor
SeydAslan Tuuuba2222 bende sleepy kullanıyorum iz olmaya başladığında sıkıyor düşüncesiyle bir numara büyüğe geçtim ve sorun çözüldü :)
yektasmom Tuuuba2222 sleepy bizde pişik yaptı ıslak mendili de dahil olmak üzere. Prima kullandık bu aya kadar bu aydan itibaren gece prima gündüz molfix kullanıyoruz, memnunum.