Merhaba anneler topuk kanında kistik fibrozis değerimiz yüksek cıktı iki kere bugun de ter testine gittik şüpheli değer çıktı tekrar edilecek 1 hafta sonra. Bir gün önceden banyo yapılması gerekiyormus biz havalardan dolayı en son 1 hafta önce yıkadık bide losyon sürmüştük bunlarında etkisi varmıs sanırım testi yapan öyle dedi. Bu konu hakkında bilgisi olan bu durumu yaşamış yada cevresinde olan biri varmı?